Re: [problem]Radek 9200se i tvout - jak to obslugiwac sensownie?

Autor: Valdi (frval_at_gazeta.pl)
Data: Sat 15 May 2004 - 17:27:10 MET DST

Dnia Sat, 15 May 2004 16:40:01 +0200, Przemek napisał(a):

> Witam
> Ze wzgledu na to, ze moj telewizor nie toleruje 2 sygnalow zewnetrznych
> jednoczesnie (mam podlaczony przez euro tuner sat a przez "czincze" kompa)
> to mam klopot ze znieksztalceniami obrazu podczas ogladania "satki" gdy komp
> jest wlaczony (i karta graficzna nadaje obraz przez wyjdcie
> tvout)..poprzednio mialem jakas rive i tvtoolem latwo wlaczalem i wylaczalem
> tvouta karty- tutaj robi sie to przez kombinacje wchodzenia w parametry
> obrazow.. nie ma czeos a'la tvtool do ati?
> [...]

Miałem podobnie i wszystkie podłączenia czy przez TV czy przez magnetowid
były takie same, zrobiłem tak: ustawiłem domyślny ekran w karcie:
pojedynczy monitor,podłączyłem kompa do magnetowidu czinczami,i
zastosowałem 2-schematy: Ctrl+Alt+1 = monitor,Ctrl+Alt+2 = TV jednak
antialising w zakładce TV dałem na maxa i jednym słowem tak robię zawsze i
nie mam żadnych problemów.
Włączam film na monitorze i przełączam na TV i jest cool.
U ciebie jest tak jak u mnie kiedy miałem wszystko źle poustawiane.
Pozdro