[problem]Radek 9200se i tvout - jak to obslugiwac sensownie?

Autor: Przemek (przemekWYTNIJ_TO_at_vulcan.edu.pl)
Data: Sat 15 May 2004 - 16:40:01 MET DST

Witam
Ze wzgledu na to, ze moj telewizor nie toleruje 2 sygnalow zewnetrznych
jednoczesnie (mam podlaczony przez euro tuner sat a przez "czincze" kompa)
to mam klopot ze znieksztalceniami obrazu podczas ogladania "satki" gdy komp
jest wlaczony (i karta graficzna nadaje obraz przez wyjdcie
tvout)..poprzednio mialem jakas rive i tvtoolem latwo wlaczalem i wylaczalem
tvouta karty- tutaj robi sie to przez kombinacje wchodzenia w parametry
obrazow.. nie ma czeos a'la tvtool do ati?
Inne: jezeli karta nadaje obraz na monitor i tv jednoczesnie to obraz na
montorze jest jakis glupio przesuniety
Pozdrowienia,
Przemek