Sieć radiowa

Autor: Tami (tami--_at_xl.wp.pl)
Data: Sat 15 May 2004 - 17:20:56 MET DST

Witam,
Mam problem, szukałem juz wszedzie rozwiązania i nic.
Otóz mam karte sieciową zintergrowaną z płytą i zaczeły sie pojawiać
problemy, nie moglem uzuskać polaczenia, wyskawiał komunikat o tresci "Adres
IP ma konflikt z urządzeniem twojego komputera itd.." , po skontaktowaniu
sie z administatorem sieci, zmienil mi IP (faktycznie ponoć był na
czerowno). Po wpisaniu nowego IP, w dalszym ciagu nie moge sie polaczyc.
Kupilem nową kartę sieciową i teraz już jest polaczenie (na pasku diody
migaja i wskazuja predkosc polaczenia) ale nie moge w dalszym ciagu uzyskać
polaczenia z zadnym adresem a IE szuka strony bardzo dlugo i uzyskuje
komunikat, ze nie można wyswietlic tej strony.
Nadmieniam, ze po wlozeniem nowej karty sieciowej, dokonalem formatu i
zainstalowalem ponownie czystego XP, dalej jest to samo, nie moge uzyskac
polaczenia (to samo jest na W98SE- ponowny format i instalacja W98SE)
Siec/kable jest prawidlowa, gdyz po podlaczeniu na tym samym laczu innego
komputera , dostep do sieci jest prawidlowy i moge bezproblemowo otwierac
kazda strone w IE itd...

Moje pytanie, czy to moze wina sprzetu, a moze coś innego?.

Bardzo prosze o pomoc.

Komputer to 2.4GB Intel Celeron 512 MB Ram

Diekuje :)

Tami