Re: jak to jest z tymi dyskami?

Autor: peterphk (peterphk.no-fq.spam_at_wp.pl)
Data: Sat 15 May 2004 - 11:52:47 MET DST

> mam nastepujece pytanie. przegladam oferty na allegro i widze, ze duzo
> jest ogloszen sprzedazy dyskow w kategorii "uszkodzone" z przykladowymi
> bledami:
> 1) smart fail
> 2) nie liczy spojnosci
> 3a) bios wykrywa, ale nie moge zalozyc partycji
> 3b) bios wykrywa, ale fdisk go nie widzi
> 4) dysk pracuje, ale czasami znika. przestaje reagowac, znika z systemu,
> po rebootowaniu jest znowu widoczny
> 5) stukaja glowice
> 6) dysk ma 80gb, ale widoczne jest 32gb albo dysk ma 40bg ale "po
> [...]

no jezeli potrafilbys naprawic takie dyski to pewnie nie zadawalbys takich
pytan:) jezeli juz ktos przyznaje sie do tego, ze cos jest uszkodzone nie
mozesz mu tego zwrocic i np. powiedziec, ze uszkodzenie jest troche inne niz
opisal ... powiedzial, ze cos jest nie tak wiec na pewno jest ...
poprostu jest to zlom i jezeli lubisz kupowac zlom to twoja sprawa ... moze
jedna oferta na tysiac to jakiegos czlowieka ktory sie nie zna i nie potrafi
czegos tam zrobic, ale pozostale 999 to dyski cwaniakow ktorzy chca odzyskac
chociaz czesc pieniedzy za zwalony dysk ...

jezeli cos kupujesz na aukcjach to kupuj sprzet opisany jako sprawny w 100%
od osob ktore sa godne zaufania ... na inny szkoda kasy ...