Re: filmy divX na laptopie

Autor: adasiek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Sat 15 May 2004 - 11:49:17 MET DST

Thomas wrote:

> czy na pII 266MHz z 128MB RAMu i 2MB grafiką pojdą divXy ?
>
> może ma ktoś takiego laptopa, bo to o nim mowa i moze sie wypowiedziec?
> juz tutaj kiedys obserwowalem taka dyskusje, ale niektorzy pisali o grafie
> inni o procku,
> w koncu to juz pII powinien sobie poradzic z kompresja w czasie rzeczywistym

nowe kodeki ffdshow zawsze do sciagniecia tutaj
/bo sourceforgowa strona nie zawiera najnowszych/
http://www.softpedia.com/public/cat/11/2/7/11-2-7-13.shtml

u mnie na podobnym sprzecie /szybszy nieco procesor/ divx nie
chodza na kolorach 24bit; ale po przestawieniu na 16bit jest
juz bardzo plynnie;

nie sluchaj ludzi, ktorzy mowia, ze nie dziala - bo moze im to
wynikac ze zlej konfiguracji; przede wszystkim z posiadania
normalnych kodekow divX oraz np. odgrywania filmu z plyty CD lub
wlasnie ustawienia 24bit lub lepszego koloru; a przeciez na
notebooku i tak nie zauwazysz roznicy miedzy 16bit a 24bit;

adas;