Re: jak to jest z tymi dyskami?

Autor: Jan P. Cieciński (jan_at_ciecinski.eco.pl)
Data: Sat 15 May 2004 - 13:46:28 MET DST

"peterphk" <peterphk.no-fq.spam_at_wp.pl> wrote in message
> poprostu jest to zlom i jezeli lubisz kupowac zlom to twoja sprawa ...
moze
> jedna oferta na tysiac to jakiegos czlowieka ktory sie nie zna i nie
potrafi
> czegos tam zrobic, ale pozostale 999 to dyski cwaniakow ktorzy chca
odzyskac
> chociaz czesc pieniedzy za zwalony dysk ...

Racja. Dodam jeszcze, że dysk jest urządzeniem delikatnym a wiadomo jak
nasza Poczta kochana traktuje przesyłki. Refleksja bardziej ogólna -
zastanawiam się dlaczego niektórzy ludzie dostają małpiego rozumu gdy coś
mogą zaoszczędzić czy zarobić. Dlaczego nie zadadzą sobie pytania - a ile ja
mogę stracić na tym byznesie?

--
 Pozdrawiam, Jan
 http://www.ciecinski.eco.pl