Re: Czarny tdzien dyskow IBM

Autor: Bartłomiej Miara (bmiara_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 15 May 2004 - 11:28:28 MET DST

Witam!

Użytkownik "Vegeta" <darek__w_at_op.pl> napisał w wiadomości
> Witam
>
> W tym tygodniu padly mi 3 z 4 dyskow IBM DTLA-307030, kazdy
wyprodukowany w
> innym miejscu (Hungary, Philippines, Thailand), wszystkie z konca
2000 roku.
> Co smieszniejsze, znajdowaly sie conajmniej 10km od siebie (i umarly
innego
> dnia) wiec odpada mozliwosc przepiecia itp.
> Wszystkie po wlaczeniu stukaja glowicami, nie sa wykrywane przez
system.

> I teraz moje pytanie: czy to elektronika (ostal mi sie jeszcze 1
> [...]

Pisałem już o tym kilka razy....Dyski IBM DTLA-307030 i podobne z tego
okresu są niesamowicie awaryjne....Prawie wszyskie padają w sposób
przez Ciebie opisany....Sam wyrzuciłem 2 takie dyski, gorzej, że wtedy
polecałem te dyski znajomym i ich dyski też poleciały. Co do Twojego
dysku, to tylko kwestia czasu jak padnie, także polecam kupno nowego, a
IBM używanie jako dużej dyskietki

Bartłomiej Miara