Czarny tdzien dyskow IBM

Autor: Vegeta (darek__w_at_op.pl)
Data: Sat 15 May 2004 - 11:15:51 MET DST

Witam

W tym tygodniu padly mi 3 z 4 dyskow IBM DTLA-307030, kazdy wyprodukowany w
innym miejscu (Hungary, Philippines, Thailand), wszystkie z konca 2000 roku.
Co smieszniejsze, znajdowaly sie conajmniej 10km od siebie (i umarly innego
dnia) wiec odpada mozliwosc przepiecia itp.
Wszystkie po wlaczeniu stukaja glowicami, nie sa wykrywane przez system.

I teraz moje pytanie: czy to elektronika (ostal mi sie jeszcze 1 sprawny
wiec moglbym przelozyc celem sprawdzenia czy da sie cos z nich odzyskac) czy
tez mechanika i powiesic je sobie na scianie ?

--
pozdrawiam
DW