Re: Odp:[OT?]Opinie o firmie komp. AREST we Wrocławiu

Autor: pierwek (pierwek_at_niepodamadresubonielubiespamu.o2.pl)
Data: Fri 14 May 2004 - 23:24:11 MET DST

Na to wszystko dopowiem tak:
jeszcze nigdy nie spalił mi sie zasilacz. A miałem kilka komputerów.
Pierwszy zasilacz AT (kupiony jeszcze w 1990r) zestarzał się moralnie i
trafił sprawny na półkę w garażu. Aktualnie ganiam trzy zasilacze atx
noname/codegen od paru lat.
W sieci koło 100 komputerów którą się opiekuję przez 7 lat spaliły się może
3 zasilacze.
Nie mam zamiaru przepłacać. Jak sprawię sobie kompa za 10k pln to zastanowie
sie na zasilaczem za 300zł ale jak na razie sie na to nie zanosi.

BTW co Wy robicie z tymi komputerami że tak palicie zasilacze?

pozdrawiam
P.
ps zrobiło się mocno OffTopic :) wątek nadałby siebardziej na jakąś
pl.comp.pecet.advocacy ale nie ma takiej grupy :)