Re: Odp:[OT?]Opinie o firmie komp. AREST we Wrocławiu

Autor: Pafnucy (c-b_at_o2.pl)
Data: Fri 14 May 2004 - 16:30:49 MET DST

"gg" <np.osoba_at_microsoft.com> wrote in

> Miałeś kiedyś Codegena czy czerpiesz wiedze tylko z newsów? :)

Miałem na przykład zasilacz IMPET. CODEGEN i IMPET to jeden pies. Wystarczy
porównać oznaczenia modeli.

> Co to znaczy dłużej? Dłużej niż 3 lata? 5 , 10?

Przynajmniej pięć lat. Mój stary komputer (ten z zasilaczem 200W) ma już 10
lat i działa a w międzyczasie w drugim komputerze padł "kultowy" L&C i
zaczął zawodzić wspomniany juz IMPET.

> To są jakieś fobie podsycane przez usenet. Jak czegoś jest dużo na
> rynku to wiadomo że częściej będzie sie słyszało o awariach.

U mnie padły dwa zasilacze. Niedawno u kumpla też padł zasilacz (Codegen).
Czy to zbieg okoliczności? fobia?

Nie widzisz czy nie chcesz widzieć że padające zasilacze to powszechna
plaga?

> zasilaczy noname jest najwięcej. Gdyby ludzie kupowali same Chiftec-i
> nagle ze zdumienim usenet odkryłby że są do niczego :)

Gdyby ludzie powszechnie zaczeli kupować Toyoty zamiast maluchów też być
może odkryliby że te Toyoty są do niczego. Statystyki niezadowdności ADAC
mówią jednak co innego;-P

Tak wygląda twoja argymentacja: "maluchy są bardziej zawodne od Toyot bo są
bardziej popularne":-)

> Chociaż są całkiem niezłe...ale jeżeli nie widać różnicy to poco
> przepłacać?

Po prostu nie stać mnie na kupowanie nowego zasilacza co półtora roku;-P

--
Cezary "Pafnucy" Belka
Lepiej przezyc jeden dzien jak tygrys,