Re: Zakupy w USA??

Autor: Saiko Kila (fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy)
Data: Fri 14 May 2004 - 23:16:18 MET DST

Proces ALGI <algi_at_BEZSPAMU.aster.pl> zwrócił błąd:

> Oficjalnie trzeba. Czytałem tą litanię na odwrocie i jest wyraźnie US Citizen
> A! To nawet nie jest na człowieka (wtedy mógłby sobie kupić mama, tata,
> synek, córka) tylko na "household" czyli dane gospodarstwo domowe.

Ja chyba nie mialem cierpliwosci do czytania wszystkiego, nie zapamietalem
citizena, zreszta nie wierzylem, ze cos przysla. A oni przyslali czek dla
Polaka. Moze po prostu nie sprawdzaja?

> A jak w praktyce to juz zależy od ich bazy danych czy powiążą odpowiednie
> mail-in-rebate z osobami i miejscem zamieszkania...

No pewnie. Balagan i tyle. Dobrze, ze czasami wychodzi na korzysc klienta!

> No coż - mi na szczęście w BestBuy'u przysłali :-D

Ja wlasnie o klopotach z BB slyszalem, he he.

> A co do cen... w danym okresie BestBuy/CircuitCity czy nawet słynnym B&H
> Photo Video (piękna logistyka sprzedaży :) były takie same. Sklepy te mają
> gwarancje najniższej ceny i wypłacają różnicę ceny + 10% (AFAIR) więc w
> praktyce........ mają takie same ceny........

Ciekawe jest tez porownanie kosztow transportu i cen - zwykle im jedne
wyzsze, tym drugie nizsze. BTW w B&H kupowalem i bylem zaskoczony
szybkoscia obslugi i paroma innymi drobiazgami. Pozytywnie.

--
Saiko Kila GG:4088862 · JID:saikokila_at_chrome.pl · e-mail/ROT13:Usuń cutme.
"Informatyk pracował w szpitalu zaledwie kilka miesięcy. Miał dobrą opinię.