Re: Dziwny problem - restarty

Autor: AmonRa (szczygiel03WYTNIJ-TO_at_gazeta.pl)
Data: Fri 14 May 2004 - 21:00:49 MET DST

Użytkownik mefju (mefju_at_poczta.onet.pl) napisał(a) w wiadomości
> Wczoraj zaczely mi wystepowac problemy z komputerem - zaczal
> niespodziewanie wylaczac sie i od razu bootowac, mniej wiecej tak jak
> przy chwilowym spadku napiecia. Pierwszy "reebot" wystepowal po ok pól
> godziny od wlaczenia, a nastepne co ok 5 minut. Moje podejrzenie padlo
> na zasilacz (wirus to nie byl napewno - komp resetowal sie nawet z biosu).
> [...]

Trudno stwierdzić, może przekładając ten sprzęt poprawiłeś np. wtyczki,
samoistnie przeczyściły się gniazda itp. A jak sytuacja wyglądała i jak
wygląda w kwestii temperatury podawanej w BIOS-ie? Z własnego doświadczenia
wiem, że co jakiś czas należy np. wyczyścić wentylatorek i radiator na CPU
(ostatnio czyściłem jakiś tydzień temu, pod wentylatorkiem był dywanik kurzu
;)) Niemniej jednak wykonaj testy pamięci programem MemTest86 (boot
dyskietka).

--
Pozdrawiam,
AmonRa