SATA 120Gb --- MSI

Autor: amted (amted_at_poczta.fm)
Data: Fri 14 May 2004 - 21:02:13 MET DST

Witam serdecznie i bardzo prosze o pomoc dysk WD CAWIAR 120 GB 7200 8Mb SATA
Płytka MSI K7N2 DELTA-ILSR nF2/IEEE1394/SATA..... i teraz tak pierwszy raz
zderzyłem sie z SATA i cos dziwnego dla mnie wszystko podłączone oki podczas
uruchamiania odpala sie takie okno tam wchodze ustawiam dysk wszystko chyba
oki ale coz podczas proby instalacji XP ... nie wykrywa dyskow... a tak
wogole to od mojego ostatniego kompa minol rok jak skladalem;) i koszmar jak
jestem po tyle.. wiem ze pewnie problem SATA sie juz tu przewijal bo musze
sie przyznac ze mam zaleglosci...):
Zalezy mi na zainstalowaniu juz tego XP i zeby mi gosc wziol tego grata no i
zaplacil;)) bardzo was prosze o pomoc!!
Co ja robie nie tak? czy w biosie cos trzeba ustawic/?? bo bios nie widzi
tego dysku a moze tak ma byc... bardzo bardzo prosze o pomoc....
bede wdzieczny nawet dozgonnie :))
amted.