Jaka plyta glowna z tych..?

Autor: Marcin \(news\) (delphins_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 14 May 2004 - 15:43:28 MET DST

Witam,

Obecnie staram się jak najdokładniej zaplanować zakup komputera od podstaw i mam prośbę o zweryfikowanie parametrów czy też wskazanie aspektów (użytkowych jak sądzę), które mogłyby mnie przekonać do wyboru jednego z poniższych modeli. Bądź wskazać jakąś inną konstrukcję z tym, że cenowo musi być poniżej 650 zł, a najlepiej 450-550 (ale szczerze mówiąc i tak już mi się w głowie kręci od możliwości):

1. Asus A7N8X Deluxe
2. Asus A7N8X-E Deluxe Wireless Edition
3. MSI K7N2 Delta-ILSR
4. DFI LanParty NFII Ultra B
5. Gigabyte GA-7N400PRO2
6. AOpen AK79D-400 Max
7. Epox EP-8RDA3+
8. Abit AN7
9. MSI KT6 Delta-FIS2R (tą rozważam raczej ze względu na wyposażenie i cenę, bo zraża mnie jej chipset)

Ja zmieniam komputer i jego elementy bardzo rzadko, więc musi wystarczyć na długo - kilka lat. Nie jestem zwolennikiem przetaktowywania, ale komputer musi być wydajny (zgrywanie materiału z kamery video) i stabilny (programawanie, bazy danych itp).
Osobiście skłaniam się najbardziej do propozycji 1,2 lub 4 z tym, że 4 jest nieco droga i szczerze mówiąc nie mam żadnych skojarzeń apropos tej firmy.

pozdrawiam,
bacik

--
DeliX: http://delix.prv.pl - ModemiX, HelpiX, Klawiaturka