Optibox i brak dźwięku

Autor: Marcin Wielocha (marcinwielocha_at_tlen.pl)
Data: Fri 14 May 2004 - 17:36:40 MET DST

Szanowni grupowicze!

Sorka, bo temat jest częściowo NTG, ale proszę o pomoc.

Jest sobie komputer Optimus Optibox na i810. Wszystko działa oprócz dźwięku.
Sprawdziłem już chyba wszystkie sterowniki, jaki znalazłem do i810 (na
stronie Optimusa także), ale żaden nie działał. Przejrzałem google i nic nie
pasuje.
Czy może ktoś miał lub ma taki komp i może mi podpowiedzieć, który sterownik
(Win 98/ME) pasuje do kontrolera dźwięku. Wiem, że to jest jakiś AC97!

Z góry dzięki za odp.

Pozdr,
MW