Re: Odp:[OT?]Opinie o firmie komp. AREST we Wrocławiu

Autor: Mariusz Kuszewski (kuszmar_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 14 May 2004 - 08:44:04 MET DST

Użytkownik "Yacho" <yacho_at_100tka.net_wytnij_> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Mariusz Kuszewski" <kuszmar_at_poczta.onet.pl> napisał w
> wiadomości news:c81176$6r1$1_at_korweta.task.gda.pl...

> Abstrachujac od firmy to LG pto porazka :/

Mam też tej firmy CD-ROM model CRD-8520B i combo GCC-4120B (już po 2-letniej
gwarancji, ale mało używany, fakt) i nie mam problemów (wiem, że niewiele to
dowodzi).
Zaraz, zaraz. Co właściwie poeta miał na myśli? Jeśli "abstraHować od firmy
LG" (tu, jako "wzrokowiec", serdecznie dziękuję wszystkim niechlujnym
internautom, będącym żywym dowodem, że żadne studia nie zastąpią porządnej
szkoły podstawowej, za doprowadzenie mnie do konieczności posługiwania się
słownikiem ortograficznym, co też im szczególnie polecam) to na czym ta
porażka miałaby polegać? Proszę o wyjaśnienie, abym nie był zmuszony zalecać
jeszcze używanie słownika wyrazów obcych.

--
Pozdrawiam