Re: Athlon 2500+, epox 8KRAI, GF FX5200 i zwiechy

Autor: Kaczorr (sckiddie3_at_wp.pl)
Data: Fri 14 May 2004 - 08:25:16 MET DST

Witam.

Marcin wrote:

> Moge sie zalozyc ze to zasilacz (...)

Nie bylbym taki pewien. Ja bym nie lekcewazyl mozliwosci uszkodzonej plyty. Na jednym z kompow o
podobnej konfiguracji do opisanego w poscie napiecia w BIOS'ie mam podobne : +12V - 12,65V ; +5V -
4,80V (choc te +5V u kolegi faktycznie jest troche przy niskie...) na 350W zasilaczu i wszystko
chodzi stabilnie.
Natomiast ostatnio przechodzil przez moje rece zestaw, ktory zachowywal sie podobnie do opisanego
(resety, wylaczanie, dzwieki beepera) i okazalo sie, ze problemem jest nie zasilacz, tylko uszkodzona
plyta glowna.

PS Dla pewnosci przelozylbym jeszcze gdzies tego proca...

--
Pozdrawiam
Kaczorr