Re: Athlon 2500+, epox 8KRAI, GF FX5200 i zwiechy

Autor: Small (small__at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 13 May 2004 - 19:55:48 MET DST

Użytkownik "| j. shap |" <shap_at_o2.pl.nospam> napisał w wiadomości
> Mam wielką prośbę, aby kto mądry zajrzał do moich ustawien. A może
wszystko
> jest w ustawieniacj ok tylko cos padło. Z góry wielkie dzięki za wszelką
> pomoc.

Miałem problem z pamięciami na tej właśnie płycie.
Kiedy komputer nie był mocno obciążony wszystko było OK, ale po uruchomieniu
czegoś konkretnego wieszał się, nie podnosił po restarcie itd.
Wymieniłem pamięci na inne - 3 różne kości niemarkowych - zawsze to samo,
Po wymianie na firmowe - wszystko zaczęło działać.

Pzdr,
Small