jaki HDD

Autor: Corvin (corvin.dun.wytnijto_at_wp.pl)
Data: Thu 13 May 2004 - 16:16:56 MET DST

Tu pytanie skierowane do Power userów, serwisantów itd.
Chce kupić nowy hd, mam w tej chwili Barracudę IV 80 GB,
podłączoną pod standardowy kontroler na płycie (i845E).
Od blisko 13 lat siedzę na Seagate (były już 2 trupy)
kilka się sprzedało albo dało młodszemu bratu do zabawy (jak był stosunkowo
młody ;-) ).
Brat pół roku temu kupił sobie SG 7200 80MB 2MB cache i nie narzeka.
Chodzi głośniej od mojego dysku, ale jest szybsze.
Na płycie mam też dodatkowy kontroler PATA 133 firmy Promise,
jest w tej chwili nie wykorzystywany poza okazjami, że ktoś przyjdzie
z wizytą z dyskiem. Co radzicie? Samsung 120 8 MB cache? Zaznaczam,
że ide 2 jest zajęte na napędy optyczne, na ide1 master siedzi Barracuda,
ide3,4 wolne. Może ktoś ma podobną konfigurację? Powiem od razu, że
jestem sceptycznie nastawiony do WD i Maxtor chyba że mnie ktoś poważnie
przekona. Dzięki za pomoc.

--
Pozdrawiam,
Corvin