Re: jaki HDD

Autor: jacasx (jacasx_at_USUNTOpf.pl)
Data: Thu 13 May 2004 - 16:56:55 MET DST

Corvin wrote:
> Tu pytanie skierowane do Power userów, serwisantów itd.
> Chce kupić nowy hd, mam w tej chwili Barracudę IV 80 GB,
> podłączoną pod standardowy kontroler na płycie (i845E).
> Od blisko 13 lat siedzę na Seagate (były już 2 trupy)
> kilka się sprzedało albo dało młodszemu bratu do zabawy (jak był
> stosunkowo młody ;-) ).
> Brat pół roku temu kupił sobie SG 7200 80MB 2MB cache i nie narzeka.
> Chodzi głośniej od mojego dysku, ale jest szybsze.
> Na płycie mam też dodatkowy kontroler PATA 133 firmy Promise,
> jest w tej chwili nie wykorzystywany poza okazjami, że ktoś przyjdzie
> [...]

Witam,

Zdecydowanie polecam samsunga.
W tej chwili w kompie, który chodzi u mnie 24 godz na dobę
mam 3 dyski 120GB - Maxtor, WD i Samsung.
Maxtor i WD potrzebują wentylatora tak się grzeją, strasznie
chałasują i obydwa zaliczyły już low level format z powodu
pojawiających się badbloków.
W tym samym czasie samsung bez wentylatora ma taką samą
temperaturę jak pozostałe dwa z wiatrakami, zero badbloków,
i jest cichutki...
Jestem zdecydowanie pozytywnie zaskoczony samsungiem
wbrew dość powszechnej opinii, że samsung to badziew.

pzdr, Jacek