Re: Zworki w dysku scsi - prosze o pomoc

Autor: Avalon (avalon_at_yaol.com)
Data: Thu 13 May 2004 - 19:59:05 MET DST

On Thu, 13 May 2004 15:49:01 +0200, Slawek <slwkk_at_alternatywa.net>
wrote:

>Kupilem dysk scsi.. dosc stary, ibm 4,3gb DCAS-34330.. jest to moj
>pierwszy scsi ;-) Mam na nim postawic linuksa, ale nie wiem jak powinny
>byc ustawione zworki (nie mam manuala). To ma byc jedyny dysk w
>routerze... Oto zworki jakie mam dostepne:
>
>1. SPARE (50PIN)
>ID BIT 3 (FOR WIDE)
>
>2. ID BIT 2
>3. ID BIT 1
>4. ID BIT 0
>5. DISABLE AUTO SPIN
>6. SCSI TERM ON
>7. DISABLE UNIT ATTN
>8. TI SYNC NEGO
> [...]

Nie potrzeba szukac godzinami po GOOGLE..
Chcesz "postawic" dobrze pracujacy system oparty na SCSI, zapoznaj sie
z niektorymi informacjami na tej stronie i linki do innch info.
http://www.nu2.nu/scsitool/
Szczegolnie na poczatek polecalbym Gary Field's SCSI FAQ:
http://www.scsifaq.org

Avalon