cdrom lg crd-8522b i aktualizcja biosu porazka ;/

Autor: Bart (wassup_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 13 May 2004 - 12:47:55 MET DST

Witam posiadam ten oto vdromek co w temacie i postanowilem sobie wgrac nowy
bios bo cdrom zaczal mi dziwnie dzialac ostatnimi czasy wiec mysle nowy bios
pomoze mooze... no i tak podpialem tak jak radzili na stronie Lg pod ide-2
ustawilem naped na master i odpalam program do flashowania a on mi mowi ze
nei wykryl wcale napedu wiec mysle sobei fajnie.No to noc podpialem
cdromnormalnie odpalam plytke z niego a tu plytka obraca sie kilka razy i
nic nei zczytuje wcale cdikow co jest ?? wie ktos moze moze ktos z was sie
spotkal z czyms takim ??? I jak ewentualnei to naprawic ?? ;)

Pozdro Bart