Re: cdrom lg crd-8522b i aktualizcja biosu porazka ; /

Autor: Tomasz (labeo7USUN_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 13 May 2004 - 13:24:09 MET DST

Użytkownik "Bart" <wassup_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam posiadam ten oto vdromek co w temacie i postanowilem sobie wgrac
nowy
> bios bo cdrom zaczal mi dziwnie dzialac ostatnimi czasy wiec mysle nowy
bios
> pomoze mooze... no i tak podpialem tak jak radzili na stronie Lg pod
ide-2
> ustawilem naped na master i odpalam program do flashowania a on mi mowi ze
> nei wykryl wcale napedu wiec mysle sobei fajnie.No to noc podpialem
> cdromnormalnie odpalam plytke z niego a tu plytka obraca sie kilka razy i
> [...]

1) jesli ostatnimi czasy zaczal Ci zle dzialac to raczej nie jest to wina
firmwaru a zuzycia sie napedu ewentualnie jego zabrudzenia
2) jesli program do flashowania nie wykryl Ci napedu to tez nie mogl zrobic
upgradu firmwaru
3) sprawdz czy nie masz np. zle podpietej tasiemki lub zasilania
(ewentualnie zworek)
4) rozumiem, ze bios plyty glownej wykrywa Ci naped i w windowsie tez jest
on widoczny
5) sprobuj ewentualnie jeszcze raz zaktualizowac firmware, sprawdz dobrze
czy masz wlasnie ten naped CRD-8522B
Tu jest do niego firmware v1.02
http://pl.lgservice.com/index_b2c.jsp
Wystartuj w czystym dosie kompa (zrob dyskietke startowa np.w win98, 95)

ewentualnie jesli nic to nie da zapytaj sie na forum www.cdrinfo.pl

pozdrawiam
Tomek