Re: Athlon 2500+, epox 8KRAI, GF FX5200 i zwiechy

Autor: | j. shap | (shap_at_o2.pl.nospam)
Data: Thu 13 May 2004 - 12:50:38 MET DST

> Dla pewnosci daj wszystko na max, a potem jezeli uzyskasz stabilnosc,
schodz malymi krokami do dolu.
> Polecam spisac dokladny model pamieci z kostki (albo z jakiegos programu -
np. Sandry) i poszukac w
> necie oficjalnych zalecen co do timingow.

Po zmianie którejkolwiek z wartości (m.in. DRAM CAS latency na 3) komputer
wiesza się przy starcie. Wyświetla tylko pierwszy ekran, gdzie wyswietala
jaki proc., pamięć i staje...

Wyeliminowałem też zasilacz (podpiołem co prawda taki sam, ale inny
egzemplarz) oraz montowanie radiatora, sprawdziłem czy przylega do
procesora, w sumie rad. jest fajny bo z rdzeniem miedziany, a tem. nigdy nie
zwiększyła sie powyżej 52oC...