Caller ID - czy tylko ISDN?

Autor: Kuba (kubix_mailing_at_op.pl)
Data: Thu 13 May 2004 - 09:16:41 MET DST

Witam,

zachcialo mi sie podlaczyc do komputera
modem, do niego podlaczyc linie telefoniczna
(zwykla, nie ISDN) aby odpowiedni program
pokazywal mi numer dzwoniacego (caller id).
Sciagnalem sobie programiki z Tucowsow z dzialu
Caller ID, zainstalowalem i uruchomilem.
Programy rozpoznaja, ze jest nadchodzace polaczenie
ale nie potrafia rozpoznac samego numeru.

I tu moje pytanie: czy rozpoznawanie numeru dziala
tylko dla ISDN, ew. co zrobic zeby to zadzialalo?
Z gory dzieki za podpowiedzi.

Pozdrawiam
Kuba