Re: Posiadacze Rad. 9500- czy możecie...

Autor: Solar (solar91_at_opBEZTEGO.pl)
Data: Thu 13 May 2004 - 09:11:55 MET DST

> ja na 2 kartach mialem szachownice na ikonkach, kumpel miał mała kropke
> ale tylklo w niektorych grach - wszystko zalezy od danego egz

Ja na swoim miałem kilkanaście kropek (takich "większych" pikseli)
rozrzuconych mniej więcej w połowie wysokości ekranu, na całej szerokości w
wodzie w FarCry, patrząc pod pewnymi kątami (czasami wyglądało to jak po
prostu refleksy na wodzie), w Splinter Cell PT przy włączonej noktowizji,
też tylko pod pewnymi kątami oraz w Max Griffin cały czas (przynajmniej w
pierwszej misji, bo dalej nie grałem). W dużej ilości innych gier (np.
Morrowind, Vietnam FA, Knights of Temple, Hitman 3, Beyond Good&Evil, PoP
SoT) ani śladu...

--
Solar
solar91.małpa.op.pl   GG 1834424