Re: Caller ID - czy tylko ISDN?

Autor: Wojciech Skrzypinski (usun.skrzyp_at_hot.pl)
Data: Thu 13 May 2004 - 09:39:03 MET DST

"Kuba" <kubix_mailing_at_op.pl> wrote in

/ciach.../

> zachcialo mi sie podlaczyc do komputera
> modem, do niego podlaczyc linie telefoniczna
> (zwykla, nie ISDN) aby odpowiedni program
> pokazywal mi numer dzwoniacego (caller id).
> Sciagnalem sobie programiki z Tucowsow z dzialu
> Caller ID, zainstalowalem i uruchomilem.

A czy nie jest przypadkiem tak, ze sam modem musi miec taka funkcje i nie
da sie jej emulowac software'owo ? W dodatku istnieja rozne standardy CLIPa
(z tego co pamietam - w TP funkcjonuje FSK).

Pogrzeb w archiwum pl.misc.telefonia - cos czuje, ze tam znajdziesz
odpowiedz.

Pozdrawiam,
Wojtek

--
- http://www.skrzypinski.com/
- remove 'usun' and the dot if you need to reply via e-mail