Chłodzenie P4 @3.2C- tylko 7000A? Posiadacze co o tym sądzicie?

Autor: Alojzy (brak_at_emaila.pl)
Data: Thu 13 May 2004 - 01:05:59 MET DST

Jest sobie northwood 2.8_at_3.2Ghz. Ci co mają, wiedzą jak to się grzeje, a ci
co lubią odrobinę popodkręcać tym bardziej :) Zastanawiam się nad możliwie
najwydajniejszym i cichym coolerem na ten procesor. Myślę nad Zalmanem 7000A
Cu (różnica 2-3 stopnie na + w porównaniu do AlCu, ale zawsze!).

Jakie realne częstotliwości nie są straszne takiemu coolerowi (czy naprawdę
~3,5GHz?), jak się ma sprawa z temperaturami, aktualnie mam ~66 stopni w
stresie (Prime95, torture test), więc wszelkie uwagi mile widziane :)

Nie interesują mnie radiatorki bez wentyli, tylko całe coolery. Cisza i
niższa temperatura to priorytet.