Re: Ch³odzenie P4 @3.2C- tylko 7000A? NIE TYLKO !

Autor: mieteck (mieteck_at_ktory.nie.lubi.spamu.pl)
Data: Thu 13 May 2004 - 13:17:51 MET DST

Hej,

7000A to klasyka, ale na tym swiat sie nie konczy. Ja mam cooljaga CJC66IC.
Rewelacja ! Mega wydajny i praktycznie nieslyszalny przez wiekszosc czasu
(delikatnie szumi jak eksploaluje kompa na maxa ;) Polecam niezla recenzje
na moded-kompz'ach (http://www.moded-kompz.net/?name=Cooling&id=35)

Kupilem za 169 PLN u dystrybutora - Elemco (http://www.elemco.pl), ale
ostatnio widzialem tez tu: (http://www.pc-fan.pl) i to taniej :)

Pozdro,