Re: Chłodzenie P4 @3.2C- tylko 7000A? Posiadacze co o tym sądzicie?

Autor: axial (axial_at_NS.poczta.onet_kropka_pl)
Data: Thu 13 May 2004 - 01:45:32 MET DST

Użytkownik "Alojzy" <brak_at_emaila.pl> napisał w wiadomości
> [...]
ci
> co lubią odrobinę popodkręcać tym bardziej :) Zastanawiam się nad możliwie
> najwydajniejszym i cichym coolerem na ten procesor. Myślę nad Zalmanem
7000A
> Cu (różnica 2-3 stopnie na + w porównaniu do AlCu, ale zawsze!).
>
> Jakie realne częstotliwości nie są straszne takiemu coolerowi (czy
naprawdę
> ~3,5GHz?), jak się ma sprawa z temperaturami, aktualnie mam ~66 stopni w
> stresie (Prime95, torture test), więc wszelkie uwagi mile widziane :)

Ja mam do tej pory 3.0GHz_at_3,75GHz (1,65V, FSB250, 53st. max Prime95/ 4
godz.,Northwood),
który chodzi na standardowym wiatraczku intela (ten z miedzianym rdzeniem).
U mnie problemem nie jest procesor lecz chipset, który działa na 250MHZ
i na którym można smażyć jajka, chociaż cały czas jest nadmuch na niego z
wiatraczka na panelu bocznym :)), ale (tfu, tfu) na razie działa bez
zgrzytów...

Jednak mam wrażenie, że latem mogę mieć problemy z chłodzeniem,
i przestawiam się na WC.
Jeżeli naprawdę chcesz podkręcić P4 to też sie nad tym zastanów...

> Nie interesują mnie radiatorki bez wentyli, tylko całe coolery. Cisza i
> niższa temperatura to priorytet.
I to mam nadzieję uzyskać za pomocą WC, które może będę
montował w weekend (jak dojedzie...)
:)

pzdr
ax

PS Prescot-y się tak nie "kręcą...", sprawdzałem....