Re: jaki ups? apc 500cs vs ever 500 eco pro

Autor: peterphk (peterphk.no-fq.spam_at_wp.pl)
Data: Wed 12 May 2004 - 19:28:58 MET DST

> Hmm.. ujme to tak- potrzebuje UPSa głownie do zapewnienia sobie komfortu
> psychicznego podczas pracy na kompie podczas burzy, no i of course, gdy mi
> zanika prąd. Chce go do kompa domowego (barton 2500 +standardowe dodatki
> +monitor 17), wiec chyba 700 VA nie jest mi potrzebne....
> Czyli reasumujac gdy mam do wyboru tylko te dwa upsy ( ze wzgledow
cenowych
> niestety, no chyba ze sa jakies inne upsy w cenie do 350 zl godne uwagi)
> lepiej wybrac evera ze wzgledu na line interactive czy apc ze wzgledu na
> [...]

powiem tak ... tansze Ever'y maja troszke naciagane parametry ... czyt.
akumulator 12V/7Ah to jak dla mnie troszke za malo jak na UPS'a 500VA ...
nie trudno obliczyc, ze przy maksymalnym poborze pradu z aku bedzie brany
prad o natezeniu okolo 38A!!! aku ma tylko 7Ah wiec jest to troszke za malo
... Ever Net 700 ma 2 aku 12V/7Ah wiec zyskujesz dluzsza bezawaryjna prace +
troszke lepsza elektronike w stosunku do poprzednikow ...

zakladajac, ze napiecie miesci sie raczej u ciebie w normie to mozna by w
ostatecznosci kupic tego APC jezeli chcesz nowy ... w innym przypadku jego
akumulator krotko pozyje ...