Re: jaki ups? apc 500cs vs ever 500 eco pro

Autor: Mozg (streeng_at_bezspamu.yahoo.com)
Data: Tue 11 May 2004 - 22:49:48 MET DST

> A wracajac do wyboru to ja bym raczej proponowal cos takiego jak EverNet
700
> ... inne, slabsze ups'y tej firmy odpadaja ... lub cos APC, ale z ukladem
> AVR ...
Hmm.. ujme to tak- potrzebuje UPSa głownie do zapewnienia sobie komfortu
psychicznego podczas pracy na kompie podczas burzy, no i of course, gdy mi
zanika prąd. Chce go do kompa domowego (barton 2500 +standardowe dodatki
+monitor 17), wiec chyba 700 VA nie jest mi potrzebne....
Czyli reasumujac gdy mam do wyboru tylko te dwa upsy ( ze wzgledow cenowych
niestety, no chyba ze sa jakies inne upsy w cenie do 350 zl godne uwagi) to
lepiej wybrac evera ze wzgledu na line interactive czy apc ze wzgledu na
renome.... W ktorym z nich bateria wytrzyma dluzej bez wymiany ??
pozdrawiam
Wojtek