Re: ATI Radeon 9000 DVi (64M) DDR

Autor: Radek K. (radek678_at_usun_to.wp.pl)
Data: Wed 12 May 2004 - 16:43:48 MET DST

Pikador wrote:

> Czy ktoś z grupowiczów instalował może sterowniki do ww karty graficznej?
> Pytam ponieważ mam problem z oryginalnymi sterownikami (dołączonymi na
> krązku).

Mialem podobny problem z R9700 jak go zamontowalem w kompie to system w ogole
nie wykryl zadnych zmian i wg menedzera urzadzen dzialal bez karty graficznej,
najnowsze stery tez nie chcialy sie zainstalowac. Pomogla dopiero instalacja
sterownikow dolaczonych do karty jakichs starszych. Potem juz nowsze moglem
tez juz zainstalowac. Sprobuj sciagnac ze stromy windowa-update jakies laty,
byly tam jakies ktore naprawialy problemy z kartami graficznymi.

Pozdrawiam