ATI Radeon 9000 DVi (64M) DDR

Autor: Pikador (Pikador24tnij_to_at_wp.pl)
Data: Wed 12 May 2004 - 08:26:57 MET DST

Czy ktoś z grupowiczów instalował może sterowniki do ww karty graficznej?
Pytam ponieważ mam problem z oryginalnymi sterownikami (dołączonymi na
krązku).
Po zainstalowaniu ww sterowników efekt jest taki, że w momencie ładowania
systemu (XP),
sygnał na wyjściu karty jest przerywany ...
Sterowniki ściągnięte z www.ati.com też nie pomogły (w akcie rozpaczy
instalowałem wszystkie pokoleii
dla radeon 9000 ... ;-) ... bez efektu ... )
Ostatecznie zainstalowałem "jakieś" sterowniki do radeona, ale system
zgłasza niezgodność,
a i obraz jest kiepskiej jakości (cóż było robić skoro potrzebuję peceta do
pracy) ...
Nie wiem czy to ma jakieś znaczenie ale używam monitora Belinea-y 101556.
Będę wdzięczny za jakąkolwiek pomoc ...

Pikador