Re: czy warto zamieniac Silentbreeze II na Arctic Cooling Copper Silent 2 TC rev.2

Autor: gizbucha_at_poczta.onet.pl
Data: Wed 12 May 2004 - 15:46:23 MET DST

> nie sugeruj sie specyfikacja tylko obserwuj temperature proca.
> Arctic 2L nie rozni sie na tyle od Glaciala by powiedziec o nim
> ze jest znacznie wydajniejszy.

wydajniejszy moze nie jest ale wg opisu moze byc do 3400, a glacial only do 3000

> Posiadam Arctica 2L od kilku miesiecy i jestem z niego zadowolony.
> Chlodze nim Bartona podciagnietego do 3200+ i temperatury
> zarowno idle jak i stress sa duzo ponizej wartosci granicznych.
> Przy 2800obr/min - 40-42 stopnie
> przy 800obr/min - 52.

ja mam wyzsze i to na niekreconym bartonie 2500, ale mam plyte msi ktora nie
czyta z diody wiec taki pomiar temp jest pies na bude...
jak podnioslem szyne do 200 mhz to skoczyla o 3-4 stopnie temp, ale stabilnie
nie zawsze bylo w grach, takze musialbym zwiekszyc napiecie a to spowoduje
wzrost temp o ok 10 stopnie albo i wiecej:( i wtedy chyba bedzie za goroco...

> 2L jest cichy, choc nie ukrywam ze przy 2500-2800 oborotow slychac
> go, jak i kazdy wentyl przy tej predkosci.

glacial maks kreci sie na 2450 obrotow i boje sie ze nie da rady schlodzic
kreconego bartona z podniesionym vcore

pozdr
marcin