Gwarancja na dysk, gdy firma padła...

Autor: fibolg (jogi_at_wp.pl)
Data: Wed 12 May 2004 - 14:59:54 MET DST

Mam sobie kompa kupionego dwa lata temu... w nim jest dysk Maxtora 40 Gb...
Ostatnio pojawiło się na nim strasznie dużo bad sektorów... więc
postanowiłem reklamować (gwarancja do 12.04). Okazało się, że firmę zamknęli
za handel nielegalnym oprogramowaniam, a na dysku jest naklejka gwarancji
tylko firmy od której go kupiłem - nie ma naklejki hurtowni ani producenta!
Gdzie zgłosić się z taką reklamacją? Pozdrawiam