dual PII 266 -- czy radiator wystarczy?

Autor: geos (geos_at_nowhere.org)
Data: Wed 12 May 2004 - 08:38:24 MET DST

czesc, mam nastepujacy problem. procesory PII 266 z radiatorem i
wiatrakiem, wersja oem. klopot polega na tym, ze miedzy slotami na
plycie dwuprocesorowej P2B-D jest za malo miejsca i musialbym zdjac
wiatraczek z jednego procesora. czy to jest bezpieczne? czy procesor sie
nie pprzegrzeje? czy ktos z was mial moze do czynienia z 2xPII 266 SL2W7
pracujacymi z chlodzeniem na samym radiatorze? bede wdzieczny za
komentarze, jesli ktos przetaktowywal z 66MHz na 100MHz na samych
radiatorach i moze sie podzielic wrazeniami.. a moze lepiej poszukac
jakiegos niewysokiego wiatraka? prawde mowiac juz mi sie nie usmiecha
pakowanie kasy w ten sprzet.. bede wdzieczny za uwagi czy mozna zostawic
bez wiatraczkow, czy lepiej nie..

pozdrawiam
Geos