Re: dual PII 266 -- czy radiator wystarczy?

Autor: p0li (p0li_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 12 May 2004 - 09:16:21 MET DST

->
> czesc, mam nastepujacy problem. procesory PII 266 z radiatorem i
> wiatrakiem, wersja oem. klopot polega na tym, ze miedzy slotami na
> plycie dwuprocesorowej P2B-D jest za malo miejsca i musialbym zdjac
> wiatraczek z jednego procesora. czy to jest bezpieczne? czy procesor sie
> nie pprzegrzeje? czy ktos z was mial moze do czynienia z 2xPII 266 SL2W7
> pracujacymi z chlodzeniem na samym radiatorze?
u mnie pracowały 2xpIII 850mhz na trochę większych radiatorach bez
wiatraków - ważne - zasilacz musi być z wiartakiem w podstawie (wyciąga
gorące powietrze) tub trzeba zrobić nadmuch z boku (u mnie - gdy zmieniłem
zasilacz bez wiatraka w podstawie - wystarczał wiatrak fi=12cm puszczony na
5v i przywiązany na drucie :)) - płyta taka jak twoja (p2b-ds)
a tu fotki (modemowcy uważać):
http://gallery.mud.pl/komputerowy/aah
http://gallery.mud.pl/komputerowy/aai

--