Ano czasem się jednak wiesza :(

Autor: Pe.Ka (crxn1972_at_tnmrgn.cy)
Data: Tue 11 May 2004 - 20:34:51 MET DST

Witam,

Poskładałem do kupy to moje nowe cudo i sobie pracuję jednak czasem
(dość rzadko raczej co 2-3 dni choć dziś zdarzyło się 2 razy) komputer
się wiesza tak dość brutalnie że tylko twardy reset skutkuje.
Mam ASRock K7VM2 3.0, Athlon XP 2200+, Maxtora 40GB, Win2k, Nagrywarkę,
FDD i tyle. Aha jeszcze na USB wisi hub a na nim skaner (najczęściej
wyłączony i drukarka a czasem jeszcze foto).
Zawieszenia występują jak zauważyłem w momencie pracy programu do
obróbki 3D (Crystal 3D Impact) ale nie na starcie a po jakimś czasie
pracy. Czasem przy renderingu pierwszej animacji, czasem po kilku.

Pewnie napiszecie, że to zasilacz :) Ale po pierwsze poza tym że 200W to
nic więcej o nim nie wiem, po drugie poza tymi zwisami przy obróbce
działa doskonale więc może to jednak chip grafiki i to jego 3DNow!
szwankuje.
Napięcia ze SpeedFana mam następujące:

VCORE: 1,62V, +3,3V: 3,34V
+5V : 4,95V, +12V : 11,43V
-12V : 0,56V, +5V : 1,84V
+5VSB: 5,38V, VBAT : 0,13V

Temperatury pokazuje Tmp1 - 42 st., Tmp2 - 34 st., HDD - 32 st. i się
raczej nie zmieniają.

Jakieś sugestie?

I prosiłbym o w miarę sensowną argumentację że jeśli coś trzeba zmienić
to dlaczego. Bo wymiana zasilacza tylko dlatego że ktoś napisze "wymień
zasilacz" jest cokolwiek mało sensowna.

Pozdrawiam

--
     _|_|_        //\   Paweł Kruk : peka1972(at)gazeta(punkt)pl     //\