Re: Ano czasem się jednak wiesza :(

Autor: Maxiuca (maxiuca_at_poczta.fm)
Data: Tue 11 May 2004 - 22:00:58 MET DST

> Pewnie napiszecie, że to zasilacz :) Ale po pierwsze poza tym że 200W to
> nic więcej o nim nie wiem, po drugie poza tymi zwisami przy obróbce
> działa doskonale więc może to jednak chip grafiki i to jego 3DNow!
> szwankuje.

Raczej zasilacz. Sam procek potrzebuje jakies 70W. Mobo 25, ram 20 - (256),
VGA 30, modem 5, dzwiek 7, flop 5, hdd 15, cd-rw 20, wentylatory 10w i
wychodzi właśnie jakies 200W a do tego taka sobie płyta główna (czyt.
oszczędzanie na częsciach stabilizujących napięcie). Absolutne minimum do
takiej konfiguracji to 250W, ale polecam 350W, a nawet 400W to będzie
przyszłościowo. Pamiętaj, ze zasilacze pracuj stabilnie przy 60-80%
nominalnego poboru, chyba, ze masz Chieftec'a czy Zalmana, to wtedy czasami
pracują stabilnie powyżej nominalnych wartości, ale kosztują 5x wiecej niz
inne :)

W każdym razie imho jakakolwiek konfiguracja z Athlonem i zasilaczem 200W to
samobójstwo :))

Pozdro,

Maxiu