Re: jaka dobra karta sieciowa..?

Autor: trzmiel (trzmiel_at_NOSPAMinteria.pl)
Data: Tue 11 May 2004 - 13:11:14 MET DST

Reksio wrote:

> Jesteś pewien?
> Mam kilka uszkodzonych kart 3com na PCI i ISA, dzwoniłem do CSS i tam
> poinformowano mnie że nie......
> Owszem na switche i huby - tak.

Wlasnie 2 tygodnie temu dostalem kurierem paczke z CSSu z nowa karta 3com na
PCI (modelu nie pamietam) po oddaniu uszkodzonej :-) Na switche i huby
trzeba miec dowod pochodzenia (taka karta 3coma), ale na sieciowki zupelnie
nic - wypelnia sie tylka karte reklamacyjna 3COMa. Reklamacje zalatwiam
zawsze w CSSie w Warszawie na ul Jagiellonskiej.

pzdr.
trzmiel