Re: Dyski SATA

Autor: trzmiel (trzmiel_at_NOSPAMinteria.pl)
Data: Tue 11 May 2004 - 09:13:53 MET DST

Jakub 'Qba' Kamecki wrote:
> Witam!
> Co moglibyście polecić? Osobiście skłaniam się ku Seagateowi, bo nie
> ukrywam, że często zostawiam kompa na noc i chciałbym sobie pospać.
> Ale może Samsungi są okej? Albo może mam się rozejżeć za WD?

CRN opublikował ranking serwisów i są tam szacunkowe dane co do ilości
reklamacji w miesiącu marcu.

Tak więc najwięcej odpadów wśród dysków posiada:

Seagate 27.6%
WD 7.5%
Maxtor 7.5%
Samsung 3.7%

Ostatnio zaczalem uzywac Samsungow, skladam z nimi kompy i chodza bardzo
ladnie. Sam mam 120GB SATA.

pzdr.
trzmiel