Re: Allegro a uszkodzone procki

Autor: Michał Paczkowski (sasdasda_at_wp.pl)
Data: Tue 11 May 2004 - 09:06:26 MET DST

>zeby tylko uszkodzonego procka sprzedac za wieksza sume. Co o tym sadzicie
> oczywiscie ze wzgledu na brak kasy szukam taniej okazji.

Powiem tak. Kiedyś też szukałem taniego proca na allegro, bo udało mi sie za
bezcen kupić ECSa i liczyłem, ze uda mi się i z procem.Przegladałem aukcje z
prawie miesiąc i powiem tak: ludzi robią jak chcą! Dobre procki chodziły po
niemal tej samej cenie, więc okazji raczej nie było. Te aukcje typu "kolega
kupił procesor AMD, ale sie pomylił bo ma płyte pod pentium..." też
przerabiałem. Wszystko to lipa, by pozbyć się złomu. Jednego nawet
przyłapałem na kupnie uszkodzonych części (grafika, potem procesor) i za
tydzień odsprzedawanie jako: "procesor leżał rok w szufladzie, teraz nie mam
go jak sprawdzić, więc sprzedaje jako uszkodzony..." allegro zawiesiło mu
konto, ale ten co kupiłgrafike to pewnie się do dziś cieszy :( Ja mam taką
zasade na allegro, kupuje nowy sprzęt, lub taki który się "nie starzeje",
czyli np. dyski odpadają. A proca kupiłem w sklepie z 3 letnią gwarancją i
mam święty spokój.

Pozdrawiam