Re: Jaka nagrywarke DVD byscie polecili ?

Autor: x4y4 (xxxxyyyy_at_op.pl)
Data: Mon 10 May 2004 - 18:33:06 MET DST

> ja osobiście polecam Pioneer'a. Mam Pionki od wersi 104, teraz 106 i chce
> wymienic niedlugo na nowszy model. Firma to firma. Radze olac LG, Lite-On
> takie tam. Roznica jak między Toyotą a Deawoo.... I polecam kupowanie w

a ja wczesniej mialem LitOna 451s. Jak sie mialo dobre plyty TDK, VERBATIM
to wypalala je x4 bez bledow (mowie o DVD). Z tanich mialem obcykane AXE
3,36 zl i Esperanza 4,40 tez bez problemu, ale tak raz na 10 wypalow 1 slaba
plyta szla do kosza za kazdym razem koncowka jakies 80 - 90% wypalenia.
Znalazl sie chetny i korzysta z mojego bylego sprzetu i sobie chwali. Kilka
postow nizej rzucilem pytanie na temat 812tki i zdecydowanie mi ja
odradzono - poparte to rowniez bylo wypowiedziami zrozpaczonych userow na
cdrinfo.pl.
Gwozdziem do trumny stal sie naoczny przypadek kolegi ktory zakupil ten
sprzet i zaczal psuc na nim plytki.
A teraz na co moim zdaniem trzeba zwrocic uwage:
NEC 2500a pali na wszystkim nawet na gazecie wy... ale niestety z
kopiowaniem plyt z zabezpieczeniami podobno kiepsko.
TOSCHIBA ostatni model 8 x 4 (dokladnego oznaczenia nie pamietam) doskonala
jakosc za niska cene i tnie rowniez zabezpieczenia (tryb DAO-RAW)
Ja wybralem i zamowilem juz NEC-a z takiego wzgledu ze dyc podobno mozna
bedzie zwyklym flashowaniem biosu zrobic z niego nagrywarke podwojnej
gestosci a wiec taki troszkie przyszlosciowy zakup. Cena za to urzadzenie to
okolo 488 zl znaleziona w jakims sklepie internetowym (gogle powinny pomoc
go zlokalizowac)
i takie sa moje subiektywne typy

zdrowko
x4y4

---
Poczta zostala sprawdzona pod katem wystepowania gromadnego wirusow