Re: Taśmy ATA133

Autor: xMan (xManANTYSPAM_at_vp.pl)
Data: Mon 10 May 2004 - 18:33:53 MET DST

Uzytkownik "Radek K." <radek678_at_usun_to.wp.pl> napisal w wiadomosci

> Jakiego producenta? Tez mysle o wymianie, a nie chcialbym wtopic
> Pozdrawiam

O kurde ale Zadales mi trudne pytanie z tym producentem Napisow zadnych ta
tasma nie ma jest koloru czarnego i wydaje mi sie ze to jest no name ale
gdzie kupilem to ciezka sprawa gdyz bylo to ze 2 lata temu w jakims sklepie
internetowym W razie czego jak znajde to Ci dam linka (zaraz bede szukac)

Pozdrawiam