Re: Jaka nagrywarke DVD byscie polecili ?

Autor: Maxiuca (maxiuca_at_poczta.fm)
Data: Mon 10 May 2004 - 16:39:48 MET DST

> Troche sie tego pojawilo na rynku. Chodzi mi o cos do 500-600 zl.

Witam,

ja osobiście polecam Pioneer'a. Mam Pionki od wersi 104, teraz 106 i chce
wymienic niedlugo na nowszy model. Firma to firma. Radze olac LG, Lite-On i
takie tam. Roznica jak między Toyotą a Deawoo.... I polecam kupowanie w
normalnym sklepie. Bo jak uwalisz przy fleshowaniu, albo zabijesz kiepskim
nośnikiem, to polski dystrybutor Pioneer wymienia bez problemu swoje
nagrywareczki.

Pozdro,

Maxiu