Re: jak kupować laptopa?

Autor: pisarz (qq_at_qq.co)
Data: Mon 10 May 2004 - 18:21:22 MET DST

> przejrzalem caly watek i tam jest tylko o tym, zeby na allegro nie kupowac
> laptopa.
a to czytałeś?

Witam serdecznie !
    Ostatnio kupiłem notebooka. Ale kupowanie długo trwało: najpierw
obserwowałem aukcje, a raczej ich sprzedawców, szczególnie zwracałem uwagę
czy wystawiają faktury (dla mnie jeśli ktoś ma kilkadziesiąt+ komentarzy i
nie wystawia faktury to nadaje się do sprawdzenia przez US), a potem mając
upatrzonych kilku sprzedawców sprawdzałem tylko ich aukcje. Jak trafiło się
coś interesującego mnie to kontakt, osobiste spotkanie, test kompa, faktura
(akurat mi potrzebna, ale _zawsze_ biorę fakturę/paragon - ma się
potwierdzenie transakcji, ewentualnie podstawę do jakichkolwiek roszczeń).
Mimo, że nie zarabiam mało to na pewno nie kupiłbym bez osobistego kontaktu
rzeczy o takiej wartości.
    Pozdrawiam
        Darek

> napisalem przeciez w poscie ze interesuje mnie faktura plus gwarancja na
> rozruch.
O tym właśnie, nie wprost, pisałem. Obserwowałem sprzedawców: czy wystawiają
fakturę, czy jest gwarancja (również rozruchowa), skąd pochodzi towar, jakie
i ile mają komentarzy, itd. Mam Ci jeszcze podać ich nazwy?

> A moja prosba dotyczy bardziej tego, co wybrac i o jakich parametrach,
zeby
> za okreslone pieniadze byc jak najbardziej zadowolonym.
No to albo na sprzęcie się znasz, albo nie. Wiesz do czego sprzęt Ci
potrzebny, albo nie. Tego niestety nie napisałeś. Jesli tego nie wiesz to co
go kupujesz? Chcesz mieć zabawkę/mebel/ozdobnik/szpanerka/....? Np. w moich
zastosowaniach PIII chodzi 2x szybciej niż P4. Jak Ci wobec tego doradzić?

Pozdrawiam
    Darek