Re: jak kupować laptopa?

Autor: PawelH (pawelhan_at_gazeta.nospam.pl)
Data: Mon 10 May 2004 - 21:25:50 MET DST

> zeby
> No to albo na sprzęcie się znasz, albo nie. Wiesz do czego sprzęt Ci
> potrzebny, albo nie. Tego niestety nie napisałeś. Jesli tego nie wiesz to
co
> go kupujesz? Chcesz mieć zabawkę/mebel/ozdobnik/szpanerka/....? Np. w
moich
> zastosowaniach PIII chodzi 2x szybciej niż P4. Jak Ci wobec tego doradzić?
>
> Pozdrawiam
> Darek

zgadza sie, nie napisalem tego.
powiem tak. przprowadzam sie z domu do nieduzego mieszkania, w ktorym bedzie
mi szkoda miejsca na biurko z desktopem i dlatego podjalem decyzje o kupnie
laptopa. W zasadzie bede potrzebowal sprzetu do aplikacji biurowych,
odtwarzania muzyki, internetu. Laptop nie musi byc lekki i maly(wrecz
preferuje duzy wyswietlacz), bo nie bede go wozil, to bedzie po prostu kop
domowy w pigulce. No i w sumie skoro juz bedzie lezal "na widoku", to chce,
zeby nie wygladal przedpotopowo.

pzdr
paweł