Re: jak kupować laptopa?

Autor: PawelH (pawelhan_at_gazeta.nospam.pl)
Data: Mon 10 May 2004 - 14:27:03 MET DST

Użytkownik konradmg <konradmg-NO_at_SP4M.aster.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:c7nl6m$1p57$1_at_mamut.aster.pl...

> Przeciez w tamtym watku nie ma praktycznie nic na temat o jaki pyta
> przedmowca.

przejrzalem caly watek i tam jest tylko o tym, zeby na allegro nie kupowac
laptopa.
napisalem przeciez w poscie ze interesuje mnie faktura plus gwarancja na
rozruch.
A moja prosba dotyczy bardziej tego, co wybrac i o jakich parametrach, zeby
za okreslone pieniadze byc jak najbardziej zadowolonym.

pozdrawiam,
Paweł

PS: licze np. na osoby, ktore same kupowaly laptopa i maja doswiadczenia i z
wybierania i z pozniejszego uzytkowania.
W analogiczcny sposob ja moge podzielic sie swoimi doswiadczeniami z
kupowania mieszkania (choc NTG), bo przez ostatnie pol roku
wszystko na wlasnej skorze przerabialem i teraz jestem taki madry ze hej:)