Czy ten GF4 TIT jest aż taki dobry?

Autor: Paulie (pablonet_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 10 May 2004 - 17:14:48 MET DST

Co zrobić, co wymienić, od czego zacząć?
Jeszcze raz- obecny komp to:

athlon xp 1700+
256 MB ramu ddr 266 Mhz
GF2 mx400 64 MB
płyta MSI k7t266 pro2 (chipset via kt 266A, AGP 4x, nie obsłuży raczej
na pewno ramu 400 MHz)- w instrukcji napisali, że max proc to 1800+ więc
wymiana procesora bez wymiany płyty nie wchodzi
w grę chyba- tak?

Cel- żeby gry przyzwoicie chodziły, nie cięły się tak w żywe oczy #:-)

Chciałem zacząć od wymiany grafiki, potem płyty...- wybiliście mi z głowy
gf 5200, jeśli już z dolnej półki- to radek 9200; jednak powtarzają sie
opinie, że bardzo dobry jest GF4 Ti- co więc zrobić? Czy może lepiej wydać
więcej na tego GF Ti, a olać wymianę płyty (bo ten chipset nie jest az taki
tragiczny, a i agp 8x na płycie niewiele zmieni) czy jednak lepiej tańszego
Radka, resztę odłożyć na nową płytę z agp 8x i jednocześnie otworzyć pole
do późniejszej wymiany procka...

- którą droge wybrać???

- czy też obie są do dupy i najlepiej wymienić za jednym zamachem i płytę
(... do AGP 8x), i grafikę (pod AGP 8x), i RAM (... do 400 MHz)
- bo jeśli się tak nie zrobi to jeden komponent będzie hamować drugi
i poprawa wydajności w grach idąc dwoma ww drogami będzie niedostrzegalna.

Jak myślicie???

ps- wymiana/dokupienie RAM-u obecnie chyba nie ma sensu bo ten jest za
drogi chyba nie?